i love u this much

Friday, December 24, 2010

නිමක් නැති අවසානය

ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්......
ලියන්න අවට මම මේකට හුගක් අලුත්....මේකේ තිබුන මගේ ලෝකය(රංගගේ) බ්ලොග් ක කියවනකොට මටත් හිතුන නිකන් ඉන්න එකේ බ්ලොග් ලියන්න ඕන කියල.....
නිකන් ඉන්නව කවට මම පිට රටක job 1ක් කරන කොල්ලෙක්....වැඩට ගිහින් ඇවිත් මේ අන්තර්ජන්ජලේ සැරිසරනවා ඇරෙන්න මට කරන්න මහලොකු වැඩකට තියෙන්න මගේ ළමය එක්ක skypeන් සෙට්වෙලා චැට් කරන එක තම..

හා හා පුර කියල බ්ලොග් කක් ලියන්නම්කො....
මේක මගේ පළවෙනිම ලව් ක...ලව් කියල ක්වත මවක 50%ක් විතරඉ සාර්ථක උනේ...ඒ කියන්න මම විතරි ලව් කරලා තියෙන්නේ...
එතකොට මම වසරෙ...කොටකලිසන් ගහන කලේ මොන ලව්ද....ඒ උනාට ඒ කෙල්ලව දැක්ක ද ඒදන් මට මොකක්දෝ උන...
මේක අවුරුද කත වැඩියෙන් තිබුන...
මෙහෙමි කතාව....මම ඉස්සර ගණන වලට පට්ට දුරුවලි...සිරාම කියනවනම් 6 වසර අන්තිම වරේ වෙනකොට මට ගණන වලට ලකුණු 23 තිබ්බේ...
පස්සේ අපේ අම්ම මව දැම්ම ගණන පන්තියකට.....පන්ති ගිය කියල මහා ලොකු වෙනසක් උනේ නැ....ඒ පන්තිය පට්ට බෝරිංඑක කෙල්ලෙක් නැ...අපේ වයසින් කොල්ලොම 4ය්...
අනිත් උන 5 වසරේ පොඩි සෙට් එකක්....ක්ලාස්එකේ මගේ බුදු ෆිට් එක උනේ යසිත...ඌතම එකේ අන්ද පාලය...මටත් සෙට් වෙන්නේ ඒ වගේ උන්මනේ....කොහොම හරි 7 වසරේ අගක් වෙනකල් මගේ වෙනසක් නැ කියල අම්ම මව ඒ ක්ල්ළ් ඒකෙන මාරු කරන්න හිටියේ....මටත් ඕන උනේ ගෙදර නවතින්න...

කොහොම හරි මට මතක විදිහට මේක උනේ නිවාඩු කලේ....අපිට උගන්නපු අය්ය(අය්ය කිය්වට මිනිහ බැදල ළමයි 2 කුත් හිටිය) කිවුව අද අලුතින් ළමයෙක් එනවා කියල...ඔක එතින් මහා දෙයක් නෙවේ...එමවනම් කොල්ලෙක් මිස කවදාවත් කෙල්ලෙක් එන්නේ නැති බව අපි දන්නවා...

කොහොම හරි පන්තියට අවේ කෙල්ලෙක්...සුදු ලස්සන පොඩි කෙල්ලක්....
මට එතින් ඕක ගැන එතරන් ගණක තිබ්බේ නැ...කොහොම හරි විස්තර හොයන යද්දී මෙකි ඉන්නේ අපේ ගෙවල් පාරේම ටිකක් ඉස්සරහින්...
(උන හැමදේම කියන්න ගියොත් මේ බ්ලොග් එක කුරුත් කියවන්නේ නැ...එනිසා කෙටියෙන් කියන්නම්)

කොහොම හරි 8 වසේරි අගක් වෙනකොට මගේ  හිතේ කැමැත්තක් ඇතිවෙලා තිබුන එයා ගැන...මම ඒ අතරේ ක්ලාස් එකෙත් තැනක හදන හිටිය...ඒ උනාට ගයන මට වඩා හුගක් එස්සරහින් හිටියේ...කොහොම හරි කලේ ගතවෙලා දන 10 වසරේ...පන්තියත් ටික ටික ලොකු උන..අලුතින් ලමයිනුත් අවා...
ඒ වෙනකොට මගෙඉ ගයනිගෙඉ(මගේ ට්‍රය් 1ක) යාළුකම ටිකටික වැඩි උනා...අපි පොත් මාරු කරගන්නවා..පාඩම් ගැන කතා කරනවා...ඒවා තම එට වැඩි දෙයක් නැ...කොහොම හරි පන්තියේ කොල්ලන්ගෙන් මම මීටරේ උන..කෙල්ලන්ගෙන් ගයනි මීටරේ උනා...
අය්ය අපි දෙන්න  A 2 දාවී කියල විස්වාසෙන් හිටියේ...
ඔය අතරේ හුගක් දේවල් උන....මම එයාලගේ ගෙදර පවා ගිය නෝට්ස් අරන්
O/L ලං උන දන්නෙම නැතිව...හුගක් උත්සහ කල හිතේ තියෙන දේ එයට කියන්න...ඒ උනත් මගේ නොහැකියාව නිසා එදෙ කරගන්න බැරිඋන...
අන්තිම දවසත් අවා..අපි සින්දු කියල පිස්සු කෙලල පට්ට ෆන් 1කක් ගත්තට මගේ හිත තිබුනේ වෙන තැනක...
අදනම් කොහොම හරි අහනවා කියල හිතන් තම මම හිටියේ...
ක්ලාස් ඉවර කළා...හැමෝටමා wish කරලා මම එලියට බැස්ස...පොඩි පොදයක් තිබුනට ගනන් ගත්තේ නැ...කට්ටියම ඒමේ ඇත ගිය...දැන් මාය් ගයනිය් කතා බහ නැ පාරේ දෙපැත්තෙන් යනවා...මම තෙමෙනවා,,,එකී කුඩේ යට...පුරුෂ දය්රිය අරන් ලගට ගිය...
"ගයනි...
"ඇය සුපුන්...
"ආයෙම අපි මීට් වෙන්නේ නැති වේවි...
"ම්ම්ම්
"දෙයක් කියන්න තරහ වෙන්නේ නැ නේද.....????
"ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්.....
"මම ඔයාට කැමති....."මම කිඋව

"තමුසෙට පිස්සුද....තමුසේ වගේ මෝඩයෙක් එක්ක මට යාලුවෙන්න මට පිස්සු නැ...ධනුෂ්ක දැනගත්තොත් තමුසෙට ගුටි කන්න වෙන්නේ"(ධනුෂ්ක කියන්නේ එයාගේ කොල්ල)

ඇස් වලට කදුළු පිරුණේ මට දැනුනෙවත් නැතිව.....
"xam 1ක හොදට කරන්න.."
කියල මම ලග තිබුන 3weelක නැගල ගෙදර ගිය.....

මගේ ඒකපාර්ශවික අදර කතාව එතනින් ඉවරයි.....
මොනවා උනත් ඒ කෙල්ලේ නිසා මගේ ගණිතය කියන තියන විෂයට තියෙන ආසාව උනන්දුව නොහිතපු විදිහට දිඋනු උනා....
මොනවා උනත් ඒ ආදරේ 50%ක්ම සාර්ථකයිනේ......
එක තම මගේ ජිවිතේ අදරෙයක පලවෙනි අද්දැකීම.....එක අදරෙයක් නොවන වග මට තේරෙන්නේ දැන්...

6 comments:

  1. මේකේ සැහෙන්න වැරදි typin ඇති පලවෙනි එක නිසා කියවන අය සමව දෙන්න

    ReplyDelete
  2. බ්ලොග් ලියවිල්ලට මගෙන් සුභ පැතුම්
    චියර්ස්ස්ස්ස්!!!!

    ReplyDelete
  3. එළ එළ.......... දිගටම ලියමු... සුභ පැතුම්.........!!

    ReplyDelete
  4. eyagen oyage jeewitheta une yahapathak ne

    ReplyDelete
  5. ආහා මෙන්න මගෙනුත් සුභ පැතුම්...වැරදි වැරදි හරි කමක් නෑ දිගටමලියන්න...

    ReplyDelete
  6. කමෙන්ට් කරපු හැමෝටම තැන්ක්ස්.....වෙලාව සෙට් වෙන හැම වෙලාවම ලියනවා...

    ReplyDelete